1. AndrexStaffIT SRL, cu sediul în Municipiul Craiova, Str. Rîului, nr. 26, camera 5,
judetul Dolj, C.U.I. 39300003, cu număr de comandă în registrul comerțului J16/1015/2018 este
responsabil pentru protecția datelor cu caracter personal.
Această Declarație de confidențialitate are scopul de a explica într-un mod simplu și
în mod transparent ce tip de date cu caracter personal colectăm despre dumneavoastră, cum le procesăm
și cum le depozităm. Această declarație se aplică următoarelor persoane:
● Toți foștii, actualii și potențialii clienți ai AndrexStaffIT SRL. Avem obligația
dreptul legal de a păstra datele pe care le colectăm despre dumneavoastră, inclusiv a
anumită perioadă de timp după încetarea relației.
Datele personale se referă la orice informație care ne spune ceva despre dumneavoastră
dumneavoastră sau pe care îl putem potrivi cu dumneavoastră. Acestea includ numele, adresa,
data nașterii, numărul contului, adresa IP sau informații despre plățile pe care le-ați efectuat
din contul bancar.
Prelucrarea se referă la toate operațiunile pe care le putem face asupra datelor, cum ar fi
colectare, înregistrare, stocare, ajustare, organizare, utilizare, dezvăluire, transfer și
stergendu-le. Ne furnizați informații personale atunci când deveniți client, dvs
Înregistrați-vă la serviciile noastre online, completați un formular online, semnați un contract, utilizați
produsele și serviciile noastre sau contactați-ne prin unul dintre canalele noastre.
De asemenea, folosim date care sunt disponibile din punct de vedere legal din surse publice, din mass-media sau
care sunt furnizate în mod legitim de alte companii sau terți.
2. Tipurile de date pe care le colectăm
Datele personale pe care le colectăm includ:
● Date de identificare, cum ar fi numele, prenumele, data și locul nașterii, cod
numărul personal, adresa de e-mail și adresa IP a computerului sau dispozitivului dumneavoastră
mobilul dvs., informațiile poștale și alte informații utilizate pentru expediere
un document, date de facturare, precum și dacă serviciile poștale sau
curierul sunt furnizate prin intermediul unuia dintre transportatorii parteneri.
● Informații financiare, cum ar fi numerele de cont bancar pentru transferuri cu întârziere
unele tranzactii.
● Informații despre computer și conexiune, cum ar fi vizualizarea statisticilor
pagina, traficul către și de la site-uri, adresa URL de trimitere, adresa IP și istoricul
navigare.
Informații personale colectate din alte surse
● Social Media. Vă permitem să partajați informații pe site-urile de social media (de exemplu:
Facebook, Instagram, Tweeter etc.) Aceste site-uri ne pot oferi acces automat la
anumite informații personale pe care le păstrează despre tine (de ex.
Adresa de e-mail). Prin asocierea unui cont gestionat de un site de social media cu
cont și prin autorizarea noastră să accesăm aceste informații, sunteți de acord că putem
să colecteze, să utilizeze și să rețină informațiile furnizate în conformitate cu acest acord de către
confidențialitatea.
● Dacă ne furnizați informații personale despre o altă persoană fizică,
trebuie să faci asta numai cu acordul acelei persoane. Va trebui să
informăm cum colectăm, folosim, dezvăluim și reținem informațiile personale în
în conformitate cu acest acord de confidențialitate.
Date sensibile
Nu înregistrăm date sensibile referitoare la sănătate, etnie, convingeri religioase sau politice, cu
cu excepția cazurilor în care acest lucru este absolut necesar.
Datele minorilor
Conținutul site-ului web și informațiile promovate de AndrexStaffIT SRL nu sunt destinate
minori, dar conținutul său nu este dăunător pentru aceștia. Nu colectăm informații și date despre
minori sub 16 ani.
3. Ce facem cu datele dumneavoastră personale?
Folosim datele dumneavoastră personale numai în scopuri comerciale legitime. Aceste scopuri includ:
● Administrare. Când încheiem un contract de prestare de servicii între Furnizor
și Beneficiar avem obligația legală de a colecta datele personale care le verifică
identitatea dumneavoastră (de exemplu, o copie a cărții de identitate sau
pașaport) și pentru a evalua dacă vă putem accepta ca client. De asemenea,
trebuie să vă cunoaștem adresa și numărul de telefon pentru a vă contacta.
● Furnizarea de produse si servicii. Folosim informațiile colectate în scopul a
evaluați dacă sunteți eligibil pentru anumite linii de finanțare.
● Marketing personalizat. Vă putem trimite scrisori, e-mailuri sau mesaje text
pentru a vă oferi sau a vă propune achiziția unui produs sau serviciu pe bază
interese
● Furnizarea celor mai potrivite produse si servicii. Când vizitați site-ul
site-ul nostru web, atunci când ne sunați la birourile noastre sau ne vizitați unul dintre birourile noastre,
colectăm informații despre tine. Analizăm aceste informații la a
identifică nevoile și oportunitățile potențiale și evaluează eligibilitatea produselor sale
Servicii. De exemplu, putem sugera oportunități de investiții adecvate și
avantajos pentru profilul creat.
Putem folosi datele dumneavoastră pentru a vă trimite oferte personalizate prin poștă, e-
e-mail sau pe site-ul nostru. Aveți dreptul de a vă opune în orice moment activităților
marketing comercial sau direct, cu condiția să nu se suprapună cu clauze contractuale
care prevăd altfel.
● Prevenirea și detectarea fraudei și securitatea datelor. Avem datoria să
proteja datele personale colectate, pentru a preveni, detecta și limita încălcarea
securitatea datelor. Aceasta include informațiile pe care trebuie să le obținem
despre dvs., cum ar fi: în scopuri de conformitate cu reglementările
privind combaterea fraudei cu fonduri europene, finantarea actelor de terorism
sau fraudă fiscală.
Toate tipurile de date pe care le procesăm în orice scop încercăm să reducem sau chiar să le eliminăm
evităm pe cât posibil colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal.
4. Cui și de ce vă împărtășim datele?
Putem dezvălui informațiile dumneavoastră sau datele personale către terți.
Această dezvăluire a datelor poate fi necesară pentru a vă oferi acces la Servicii
noastre, pentru a putea indeplini obiectul contractului, sau in situatia in care pentru prestare
serviciul necesită, absolut necesar, contribuția unui terț. De asemenea, putem dezvălui mai multe
informații sau date cu caracter personal pentru a ne conforma obligațiilor legale naționale, să
optimizarea activităților de marketing și publicitate sau pentru a preveni, detecta, atenua și
investigăm activități frauduloase sau ilegale legate de serviciile noastre. Încercăm și noi
minimizăm cantitatea de informații personale pe care le dezvăluim la ceea ce este direct
relevante și necesare pentru atingerea scopului specificat. Nu vindem, închiriem sau dezvăluim în
altfel informații cu caracter personal către terți în scopuri de marketing și publicitate fără a obține
înainte de acordul dumneavoastră
Dacă folosim alți furnizori de servicii, comunicăm doar date personale
care sunt strict necesare pentru a îndeplini o anumită sarcină sau un anumit serviciu.
Furnizorii de servicii ne sprijină cu activități precum:
Servicii de curierat, recuperare creante, servicii de certificare, servicii de transport, servicii de
internet, mesagerie prin e-mail, servicii de telefonie mobilă, servicii de plată
servicii bancare, marketing, întreținere IT, administrare site, servicii de protecție
servicii de muncă sau de emitere de bonuri.
În toate aceste cazuri, partenerii sau furnizorii de servicii aleg să respecte regulamentul
Autoritatea Europeană pentru Protecția Datelor.
Reprezentant de vazari
Împărtășim informații cu agenți independenți care acționează în numele nostru. Acești agenți
sunt înregistrate conform legislației locale și funcționează în baza unui contract de
colaborare cu respectarea clauzelor Regulamentului privind protecția datelor.
Ori de câte ori comunicăm datele dumneavoastră cu caracter personal pe plan intern, către terți,
colaboratori, furnizori de servicii, luăm măsurile de siguranță necesare pentru a-i proteja.
5. Drepturile dumneavoastră și modul în care le respectăm
Vă respectăm drepturile de client sau partener de afaceri și de a
expune în mod transparent utilizarea informațiilor personale vă informăm că drepturile
ale tale sunt urmatoarele:
● Dreptul de acces la informații
Aveți dreptul de a solicita un raport al datelor personale pe care le procesăm.
● Dreptul la rectificare
Dacă datele dumneavoastră cu caracter personal sunt incorecte, aveți dreptul de a ne solicita
rectificam. Dacă comunicăm date corectate ulterior unor terți, îi vom informa și pe aceștia
terți în acest sens.
● Dreptul de a vă opune prelucrării datelor
Vă puteți opune utilizării datelor dumneavoastră personale de către companiile din grupul nostru. Poți tu
exercita acest drept online sau telefonic. Vom lua în considerare chiar și opoziția ta
și dacă prelucrarea informațiilor are vreun impact nejustificat asupra dumneavoastră care
impune încetarea prelucrării datelor respective.
De asemenea, puteți renunța la primirea de mesaje comerciale personalizate de la noi
Al nostru. Când deveniți client AndrexStaffIT SRL, vă cerem acordul dacă doriți să primiți
oferte personalizate. Dacă mai târziu vă răzgândiți, puteți renunța la primirea mesajelor
de la noi folosind linkul „dezabonare” din subsolul fiecărui e-mail comercial. Nu
vă puteți opune prelucrării datelor cu caracter personal de către AndrexStaffIT SRL
dacă avem obligația legală de a le procesa; dacă este necesară încheierea unui contract cu
ta; dacă suntem obligați prin contract să vă trimitem din nou informații personalizate
sunteți obligat să le primiți, chiar dacă ați renunțat la primirea mesajelor
reclame personalizate.
● Dreptul de a restricționa prelucrarea
Aveți dreptul să ne cereți să restricționăm utilizarea datelor cu caracter personal atunci când:
• credeți că informațiile sunt inexacte;
• procesăm datele în mod ilegal;
• AndrexStaffIT SRL nu mai are nevoie de datele respective dar doriți să le păstrăm
pentru utilizare în acțiuni în justiție;
• v-ați opus utilizării datelor dumneavoastră personale de către AndrexStaffIT SRL în
interesele legitime ale companiei;
● Dreptul la portabilitatea datelor
Aveți dreptul să ne cereți să vă transferăm datele personale direct către dvs. sau
altă companie. Acest lucru se aplică datelor cu caracter personal pe care le procesăm
prin mijloace automate și numai cu acordul dumneavoastră sau pe baza unui contract
încheiat cu tine. Dacă acest lucru este posibil din punct de vedere tehnic,
vom transfera datele personale.
● Dreptul la ștergere
Ne puteți cere să vă ștergem datele personale dacă:
• datele nu mai sunt necesare scopului pentru care au fost colectate sau prelucrate;
• vă retrageți consimțământul pe baza căruia are loc prelucrarea;
• opuneți prelucrării datelor cu caracter personal de către AndrexStaffIT SRL în
interesele legitime ale companiei sau în scopul trimiterii persoanei
mesaje comerciale alizate;
• AndrexStaffIT SRL prelucrează datele cu caracter personal în mod ilegal, sau o
reglementarea Uniunii Europene sau a unui stat membru al Uniunii Europene necesită ștergere
a datelor dumneavoastră personale de către AndrexStaffIT SRL.
● Dreptul la reclamatii
Dacă nu sunteți mulțumit de modul în care am răspuns solicitărilor dumneavoastră,
ai dreptul sa faci o plangere. Dacă sunteți încă nemulțumit de răspunsul nostru la
reclamația pe care ne-ați depus-o, o puteți înainta Persoanei responsabile
protecția datelor în cadrul AndrexStaffIT SRL. De asemenea, atunci când situația nu are
ar putea fi rezolvată între părți, aveți posibilitatea să vă adresați autorității responsabile pentru
protejarea datelor.
● Exercitarea drepturilor dumneavoastră
Dacă doriți să vă exercitați drepturile de a face o modificare a datelor pe care le deținem despre dumneavoastră
dumneavoastră sau o reclamație, vă rugăm să ne contactați. Veți găsi datele de contact ale
AndrexStaffIT SRL la sfârșitul acestei Declarații de confidențialitate. Felul în care tu
exercitarea drepturilor dumneavoastră depinde de produsul AndrexStaffIT SRL pe care l-ați achiziționat.
Exercitarea drepturilor dumneavoastră se poate face (după caz) prin intermediul site-ului
site-ul nostru, vizitând sediul nostru central sau prin telefon. Intenționăm să răspundem solicitării
tu cât mai curând posibil. În unele cazuri, timpul de răspuns poate fi de până la
până la maximum 72 de ore. Dacă avem nevoie de mai mult timp pentru a procesa cererea
dumneavoastră, vă vom informa despre timpul suplimentar necesar și vă vom expune
motive justificate ale întârzierii. În funcție de caz, este posibil să vă respingem solicitarea.
Acolo unde este permis de lege, vă vom informa de ce v-am respins cererea.
6. Datoria dumneavoastră de a furniza datele
Există anumite informații pe care trebuie să le cunoaștem despre tine, astfel încât
pentru a putea începe să îndeplinim obligațiile în calitate de Furnizor și să ne onorăm obligațiile
contracte asociate. De asemenea, avem obligația legală de a colecta anumite informații.
Fără aceste date, este posibil să nu putem trimite o factură sau să nu putem efectua anumite acțiuni
activitati si fara ele nu putem indeplini obiectul contractului.
7. Cum protejăm datele personale
Aplicam un cadru intern de politici si standarde la toate nivelurile firmelor noastre pentru a
păstrați-vă datele în siguranță. Aceste politici și standarde sunt actualizate periodic
pentru a respecta reglementările și evoluțiile pieței. Concret și prin lege, luăm
măsuri tehnice și organizatorice adecvate (politici și proceduri, securitate IT etc.)
pentru a asigura confidențialitatea și integritatea datelor cu caracter personal și modul de intrare
că datele dumneavoastră sunt prelucrate. În plus, angajații AndrexStaffIT SRL au
obligația de a păstra confidențialitatea și nu poate dezvălui datele personale în mod
ilegal sau inutil fără acordul dumneavoastră prealabil.
8. Cât timp păstrăm datele personale?
Avem dreptul de a păstra datele dumneavoastră personale numai pentru perioada în care
sunt necesare pentru scopul pentru care le-am solicitat inițial. După această perioadă, căutăm soluții
fezabil fie pentru a obține un nou consimțământ de la dumneavoastră, fie pentru a arhiva
datele.
9. Contactați-ne
Dacă doriți să aflați mai multe despre politicile de date ale AndrexStaffIT SRL și
despre modul în care folosim datele dumneavoastră personale, ne puteți trimite un e-mail la
sunați sau vizitați-ne la biroul nostru.